Saját, felismerhető vizuális stílus a Canva segítségével
Készíts arculathoz illő vizuális anyagokat a vállalkozásodhoz designer nélkül.
Volt már olyan érzésed, hogy a posztjaid nem mutatnak egységes képet?
Hogy hiába próbálod ugyanazt a stílust tartani, mégis mindig valami kilóg?
A Canva könnyen használható, de pont az egyszerűsége miatt lesz sok poszt kaotikus, és egyáltalán nem egységes. Ez a minikurzus segít abban, hogy végre tudatosan és következetesen használd az arculati elemeidet és építsd fel a márkád vizuális világát.
Szia Ildi vagyok, senior webdesigner
2022. óta vagyok Canva előfizető, at megelőzően az ingyenes fiókkal dolgoztam. De amikor rájöttem, hogy a PRO mennyi lehetőséget kínál, nem volt kérdés számomra, hogy megéri előfizetni és a mindennapi munka során használni.
Korábban a vizuális anyagaimat ADOBE programokkal készítettem (Illustrator és Photoshop), és nem is vettem számításba a Canvát. De aztán rájöttem, hogy sokkal egyszerűbben, gyorsabban és rendszerezettebben tudok benne dolgozni, mint eddig bármilyen grafikai programban.
Ebben a kurzusban azt a könnyed posztkészítést szeretném veled megismertetni, amivel én is dolgozom. De nemcsak posztokat tudsz a Canvában készíteni, hanem prezentációkat, e-bookokat, de akár még nyomtatásra szánt anyagokat is, mint például névjegykártyát vagy szórólapot. Haladj sorban a leckékkel, meglátod a végére pontosan fogod tudni, hogyan állj neki a vizuális anyagiadnak és azokat ripsz-ropsz el is készíted.